klik2..

Sunday, January 22, 2012

PENUTUPAN PREMIS TIDAK SUCI

Ganas kan tajuk post saya... sebenarnya nih dah beberapa minggu lepas.. pagi itu kami nak gi bekpes kat sebuah restoran mamak yang sangat terkenal di seremban.. tup-tup.. tutup... tengok lampu menyala.. bila saya sampai dekat nampaklah notis ini.. mengapa ya??? dah dua kali sebenarnya (setakat yang saya tahu).. kedai nih kena tutup atas sebab yang sama..

sangat kotorkan??? atau ada sebab lain... cuma, taknak gi lagi kalau bulih... mana tahu boleh bahayakan nyawa.. huhu...

** kedai nih dekan jer dengan the store... nasik beriani yang sedap.. tapi kalau dah camni??

4 comments:

Cikgu Nana said...

tak suci maksud tak halal? huuuuuuuu takutnyaaaaaaa.....

asma HazeLnut said...

restoren negeri??ngaaaaa.....hadoii

MaMa CyDa said...

negeri ker azhar?? adehhh sebaik lah tgh time2 camnih tak brp selera nak mkn kat mamaks huhuh

Anonymous said...

tak suci maksudnya kotor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..