klik2..

Wednesday, March 14, 2012

SEMANGAT BARU

Saya memulakan sesuatu yang baru hari ini.. dan saya ada semangat baru.. dalam kehidupan seronok juga bila ada border.. dari situ kita memulakan sesuatu yang baru.. doa saya semoga saya dapat buat yang terbaek.. hehe.. saya juga ada wishlist baru.. yang saya cita-citakan.. dan ada banyak perancangan.. dalam saya menyempurnakan semua tanggungjawab sebaik mungkin.. dalam kehidupan memang banyak halangan.. dan adalah perkara biasa jika ada yang kita buat itu silap.. cuma yang terbaek apabila kita menyedari kesilapan kita.. pernah sesat akan buat kita belajar untuk tahu mana jalan sebenar.. haha... bunyinya macam susah nak paham kan.. tidak mengapa.. kerana saya memahami setiap yang Maha Agung itu suratkan untuk saya... ok.. stop about that...

Malam tadi saya bersama 4 lelaki itu pergi menonton wayang.. kami melihat cerita ini..
Setiap orang ada pendapat sendiri.. saya bagi 2 bintang saja.. yang penting its quality time with my family.. balik kerja semalam kepala ada rasa berat sedikit.. mungkin sebab letih baru pulang dari kampung dan pagi semalam bergegas ke klinik kesihatan menghantar budak comel untuk check up.. kemudian bergegas ke opis.. tapi gagahkan diri juga menonton.. Alhamdulillah, diberikan kekuatan.. enjoy movie itu.. ceritanya sarat dengan mesej.. cuma kalau budak².. ia agak heavy... dan kata encik terhebat, macam baca skrip.. hehe..
mungkin nanti boleh saya tuliskan sedikit ceritanya.. dan watak utamanya ikan kat atas nih.. bersama shark itu..

Ada juga benda lain mahu dituliskan.. nantilah.. :)

3 comments:

Kakzakie said...

Anak kakak sibuk nak menonton filem ini tapi kakak kata tak lama nanti ada VCD kita beli...

Mama Mirza said...

Kalau ikut saya ler kak, tunggu vcd jer.. kalau gi tgk kat wayang baik tgk citer lain.. hehe..

Papa-NtiQ said...

cuti sekolah ni sesuai jugak kan nengok movies ngan anak2. Dua hari lepas kebetulan balik Shah Alam so bawak anak2 nengok John Carter..in 3D...kat berjaya times square..kat sana ada panggung MAXX yg canggih untuk 3D movies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..