klik2..

Tuesday, May 15, 2012

KEMPEN HIJAU KMNS

Salam all,

hari ini, saya pakai baju hijau.. tudung pon hijau... cuma seluar jer biru.. (takde track suit hijau.. hehe..) bawak tupperware bekal pon hijau... hari nih kami ada misi.. nak tanam pokok keliling kolej kami.. sikit jer.. bukan banyak pon.. tapi kami excited.. gembira lebih gitu.. hehe.. dah lama tak maen tanam.. cuma geram sikit kat diri sendiri.. lupa nak bawak pokok yang dah disemaikan kat rumah tuh.. huhu... ntah pape.. (sifat manusia kan... hmmm... )..

nanti nak amik gambar sikit.. nak gi isi perut dengan mee goreng harraz hari nih.. (sempat merajuk sbb saya nak goreng kuey teow... (paberet abang.. ) soo.. abang mengalah.. esok baru mama wat kuey teow ya... huhu...:)

: kulihat hijau...

2 comments:

Kakzakie said...

Menhijaulah sana-sini nampak gayanya... pokok yg dah semai tu tanam aje di rumah sendiri...

Anamarza said...

ku lihat hijau..(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..