klik2..

Friday, July 13, 2012

HERO SPE'GETI

Salam rakan,

mahu tulis sedikit sahaja.. dan mahu tepekkan gambar yang saya sangat suka... ini 3 hero saya.. Akif, Harraz dan Firas..
merekalah yang buat saya pening.. dan buat saya ketawa.. yang peluk saya.. yang picit kaki saya kalau saya lenguh  (nih harraz yang rajin nih..).. yang merengek mintak saya bawak ke taman.. dan ajak saya jalan ke tesco atau jusco.. inilah mereka.. yang selalu tolong saya sepahkan.. dan kemas rumah... yang rajin tolong basuh pinggan..

pagi nih.. 6.20 am..  "Cuba teka mama masak apa?""Nasik goreng!" kata Harraz.. "Mihun goreng" kata Akif.. "Bukan.. bukan.." ujar saya... "Spe'geti.. spe'geti" kata Harraz.. "Abang cakap dulu.. " kata Akif.. (saya pon tak reti nak eja.. mengikut sebutan bebudak itu..) hahaha.. saya dan ayah diorang tergelak sahaja... spaghetti ler anak²...

hehe.. saya takde gegirl.. jadi 3 hero saya nilah yang saya harapkan untuk jadi anak yang soleh... Alhamdulillah.. Kau titipkan mereka padaku...

4 comments:

MaMa CyDa said...

takpelah effi kot takde gurl pun ... hero2 nih pun dah cukup membahagiakan korang sekeluarga kan? ^_^ samalah cam akak aku ... 3-3 sumer hero ... tuhlah madu .. tuhlah racun bagi dia ... ehmmm dlm maksudnya nih ^_^

..::..aRe-Na..::.. said...

urmm sama lah kita...ada hero2 jek...belum pon ada gegirl lagik..tapi merekalah yg buat kita bahagia dan mereka jgk yg bikin kita pening kan ngan kerenah masing2..hehehe..tapi itulah harta yg x terhingga kan...hehehe

noradzlina.kamdani said...

rezki allah. boboy ke gegirl ke alhamdulillah, ade gak zuriat utk awk.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

apa kabar effi? lama aku x jengah sini..aku tukar template hilang link blog ko..pueh aku gugel..tetiba teringat nick name mama mirza br jumpa :)


selamat berpuasa utk ko sekeluarga ya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..