klik2..

Tuesday, August 28, 2012

FIRAS, IZAM DAN RAYA

Ini anak saya.. yang belakang itu adik saya.. ini tema baju kami raya tahun ini.. dan angpau raya tu saja ditayangkan sebelum disepahkan sana sini.. (mama akan kutip.. dan selamat di tabung hajikan.. )

Beberapa hari sebelum kami bertolak tu adik saya ini ada dirumah saya.. itu yang menjadikan manja lebih dari biasa budak kecil ini dengan pakciknya.. dan izam ini pula memang disukai anak-anak.. sampai masa bertolak balik kampung pon boleh saja si kecil ini tidur dipangkuan cik jam nih.. hehe..

Terimbau saya kenangan silam.. nama izam nih, saya yang berikan.. yelah.. jauh juga beza umur kami.. dan waktu mak lahirkan dia saya dah bersekolah menengah.. itu yang saya berikan nama padanya.. adik lelaki saya ada 3 orang.. shahril, shahrizam dan shahrizal.. upppsss.. nama siapa yang ada 'y' ya.. hmmmm.. sudah lupa saya...

Alhamdulillah, Allah berikan adik² yang baik pada saya... dan boleh diharap juga untuk menjaga mak.. izam nih sudah bertunangan.. tak sempat pula saya bersua ju (tunangannya) raya yang lepas.. singkat sungguh waktu... berhenti dahulu.. nanti ditulis lagi.. Salam akhir kalam..

3 comments:

Aishah Jahirah said...

umur saya dgn kakak yg sulung pun jauh..nama saya dia yg bagi..:)

nur anis said...

kira jauh jugak ye beza umur akak dengan adik akak..beza saya dengan adik-adik, rapat-rapat, tak dapat nak tolong bagi nama..hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

selamat hari raya effi :))


selama persahabatan kita mestila ada yg terguris sana-sini kan jd aku minta maaf andai tersilap kata dan laku dulu-dulu :))


kalo balik kota jemput singgah rumah aku ya :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..