klik2..

Wednesday, January 23, 2013

MAULIDURASUL & RED VELVET

Salam,

pagi ini awal pula saya sudah sampai di opis.. mahu rasanya tidur dulu sekejap.. tapi jemari saya menari-nari di atas keyboard pula.. cuma dalam perjalanan saya ke kafeteria, saya lihat pelajar sudah mula berbaris.. cantik.. budak² perempuan.. baju pula mengikut tema blok.. mula-mula dari jauh saya nampak biru.. kemudian purple, pink... cantik.. tapi budak lelaki biasa sahaja.. dari bilik saya boleh nampak mereka... cable usb hp saya sudah rosak.. jadi tak boleh upload gambar mereka... saya snap juga pic budak lelaki.. yang jelas kelihatan beratur dari bilik saya... mereka memang ramai.. pelajar di sini hampir dua ribu setengah.. jadi memang ramai.. kedengaran juga alunan selawat yang menyentuh hati saya.. tak pasti pula program apa.. terus sahaja membeli breakfast dan naik ke penthouse saya.. hehehe...

breakfast saya.. yang tidak saya jangkakan hari nih.. jumpa red velvet dengan cream cheese.. wahhh.. menarik.. rm 3.50.. kemudian, saya beli juga nak sebut apa ya namanya... macam tempura tapi panjang.. nampak sedap... tapi belum dijamah lagi...

Alhamdulillah.. Allah tarik sedikit sahaja.. nikmat selera itu.. saya tetap bersyukur... semoga ia akan datang kembali... terkadang risau juga saya.. sebab sedikit sangat yang sama mampu jamah... saya berdoa.. jika waktu saya sudah hampir, moga saya akan tahu waktu itu...walau bagaimanapun, saya bersyukur kerana saya masih boleh makan.. semuanya masih boleh dimakan.. cuma kurang selera sahaja... jadi saya paksakan juga tekak menelan... semoga apa yang saya beli ini boleh diterima tekak saya pagi ini.. hehe.. :)

Ambil juga pic red velvet itu.. SECRET EDEN CAKES & PASTRIES.. bagi saya rasa dulu ya...

Salam penutup bicara..

4 comments:

MaMa CyDa said...

wahhh ... bestnya kat opis ko ader jual red velvet huhuhuh

terliur nih ha ... ^_^

Mama Mirza said...

aku pon baru arinih perasan... ok jer rasa dia.. cuma manis terlebih sikit.. sebenarnya normal kot.. cuma kalau aku buat memang akan kurangkan gula.. hehe..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

effi sihat? knp x selera makan? jaga kesihatan ye :)

Mama Mirza said...

huhu.. sesekali Allah uji sikit.. okeh jer.. skang dah ok dah.. tq..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..