klik2..

Saturday, August 31, 2013

SAYA ROY - SHELL PAROI JAYA Part 1

Ini stesen minyak... sini aku kerja.. masuk minyak.. lap-lap, sapu-sapu.. bagi bersih.. dapat duit.. hantar rumah satu kali.. bagi makan sana bangla punya orang...
Aku banyak hensem.. satu kali sirupa saruk han.. badan sirupa arnod susanakeja.. suma kije boleh buat.. banyak kuat.. suma boleh angkat.. letak cantik2.. aku banyak bagus.. banyak pandai.. Internet banyak bagus.. satu kali cuba bukak. . Satu kali engkau cuba kasi search sama aku.. aku ada pesbuk..  roy maes... satu kali mau pesbuk aku malam punya sip.. pinjam opis itu dalam.. mau tulis itu email sana bangla hantar..
Aku sini tengok itu banyak2 manis punya orang.. cantik2. . Satu kali aku cakap.. hi.. saya roy.. sini kilija.. panggil apa?
..** bersambung..

3 comments:

wildcutecat said...

bile nak sambung part seterusnya? huhuhu

Mama Mirza said...

arituh dah naip sambung.. ntah mana peginya.. hehe..

wildcutecat said...

itu lah rasa macam ada terbaca yang part 2 hari tu tapi bile tengok balik dah tak de.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..